семейный психолог одесса

Новини

05-04-2011

Україна: юзер нашого часу

  Неодружений мешканець мста, студент або молодий випускник університету, який полюбляє завантажувати музику і відео з мережі, читати глянцеві журнали, – так виглядає сучасний український інтернет-користувач. Експерти Genius, InMind та Української асоціації інтернет-реклами поділилися результатами своїх досліджень інтернет-аудиторії з прес-службою ОНУ імені І.І. Мечникова – учасником Всеукраїнського форуму інтернет-діячів.
  Наш герой – мешканець великого міста, частіше за все він заходить в інтернет увечері з домашнього комп’ютера і проводить в мережі від півгодини до трьох. Вдень він навчається або працює в офісі, де займає невисоку посаду з окладом у 1500-3000 гривень.
  З великою часткою ймовірності він – хардюзер, інтенсивний користувач Всесвітньої мережі, що віддає перевагу інтернет-радіо і відео читанню щомісячних видань і відвідуванню кінотеатрів. За гендерними ознаками серед українських користувачів інета майже повний паритет: за словами представника компанії InMind Івана Дубинського, в лютому на частку українок довелося 51% людиногодин в мережі і половина всіх кліків.
  Компанія InMind (представила один з 60 доповідей у 4-х секціях конференіі) – професійне агентство з дослідження ринку і консалтингу, входить до міжнародної дослідницької мережі Factum Group. Періодично виконує дослідження української інтернет-аудиторії.
  Всеукраїнський форум інтернет-діячів – наймасштабніша конференція УАнету. Традиційно (з 2009 року) проводиться 1 квітня в Києві. Аудиторія форуму 2011 – 3500 учасників.

Прес-служба ОНУ імені І.І. Мечникова

Версія для друку