семейный психолог одесса

Новини

28-05-2011

Сто років в авіації

  Політ першого одеського серійного літака, повітряний бій авіамоделей, феєрверк, який вибухнув у повітрі на висоті 300 метрів... «Одесавіаремсервіс» – найстаріше авіапідприємство Одеси – відсвяткувало віковий ювілей захоплюючим авіашоу на Шкільному аеродромі.
  Засновник підприємства «Завод літаків Анатра» (1911 р.) походить з сім'ї італійських банкірів і підприємців, що перебралися до Одеси в XIX столітті. Артур Анатра був президентом авіаклубу, меценатом та активним діячем Товариства сприяння академічному життю Імператорського Новоросійського університету. Почавши з випуску ліцензійних «Фарманов», до 1915 року його завод запустив у серійне виробництво літаки лінійки «Анатра» власної конструкції. Військове відомство виявило інтерес до моделі «Анатра Анасаль», і до 1917 року одеський авіазавод став третім за обсягами виробництва авіабудівним підприємством Російської Імперії.
  Правонаступник авіазаводу ДП «Одеське авіаційно-ремонтне підприємство «Одесавіаремсервіс» продовжив традиції засновників: на авіашоу публіці продемонстрували нову розробку підприємства – чотиримісний З-09 «Дельфін».
  «Цей суцільнометалевий низькоплан буде використовуватися як для навчання пілотів, так і для бізнес-польотів і як авіатаксі», – повідомив директор «Одесавіаремсервіс» Віталій Юхачев. Дальність польоту «Дельфіна» – 1350 км, максимальна швидкість – 350 км, паливо – гас.
  Сотні одеситів, які прийшли на авіашоу, змогли побачити лінійку винищувачів МІГ (від 1959 до 1979 року випуску) – МІГи «Одесавіаремсервіс» ремонтує для різних країн світу, і виставку літаків одеських авіамоделістів. Родзинкою авіашоу став показ колекції літаків одеського виробництва – від копії «Анатра-Антасаль» – «Анатра-2» і «Фармана-4» початку минулого століття до сучасного навчального Л-39М (2009 р.).
  Привітати одеських колег приїхали представники міноборони, гості з Польщі, Сербії, Чехії і навіть Єгипту.

Прес-служба ОНУ імені І. І. Мечникова

Версія для друку