семейный психолог одесса

Новини

07-07-2011

Все про піар

  Від етики PR до технологій впливу телебачення на свідомість дітей…  1-4 липня на міжнародній конференції «Реклама та PR у сучасному світі» дослідники соціальних комунікацій з Білорусі, Молдови, Росії та України обговорювали питання теорії і практики паблік рілейшнз. Організатором форуму виступила кафедра журналістики ОНУ імені І.І. Мечникова – на кафедрі створена визнана наукова школа соціальних комунікацій; студенти кафедри навчаються на спеціалізації «реклама та зв’язки з громадськістю».
  «Сьогодні про проблеми реклами та PR дискутують не лише спеціалісти-практики, а й науковці провідних університетів України, – відзначив завкафедрою журналістики  Олександр Александров. – Зібрати теоретиків в області реклами та PR, впорядкувати знання в цьому сегменті науки – і є головним завданням організаторів конференції».
  Більше ста науковців виступили в дев’яти секціях форуму. У доповідях порушувалися питання, цікаві і практикам-рекламістам: про переваги та недоліки реклами на радіо, PR-технології в нью-медіа, моделі перекладу рекламного тексту, засоби підвищення інформативності газетних публікацій. Усі бажаючі могли взяти участь у тренингах київських науковців, присвячених авторському праву, розробці брендових сайтів та композиції видання.
  У конференції взяли участь провідні дослідники в сфері соціальних комунікацій – президент Української асоціації паблік рілейшнз професор Георгій Почепцов, президент Академії Української преси професор Валерій Іванов та ін.

Прес-служба ОНУ імені І.І. Мечникова

Версія для друку