семейный психолог одесса

Новини

11-05-2012

«Ботан» з Дворянської: розумний і сексуальний

  Команда ОНУ імені І.І. Мечникова стала призером VIміжнародного студентського конкурсу PR-проектів «Золотий компас».
  Мета конкурсу – дати можливість студентам застосувати свої знання на практиці в ігровій і, разом з тим, конкурсній формі. Організатор конкурсу – Харківський національний економічний університет – запропонував командам-учасницям створити PR-проект своїх вузів.
  Учасники створювали фільм-презентацію свого вузу, писали прес-реліз, статтю, створювали сюжет новин. Грамотні пропозиції щодо формування бренду, позиціонування, наголошення на конкурентних перевагах вузу тощо забезпечили команді вихід до фіналу.
  Студенти подали університет в образі «БОТАНічного саду».
  «Найчастіше ботан уявляється як кволий хлопчина в очках і штанах, підтягнутих до грудей, але в нашому проекті формується новий образ ботана – не лише розумного, але й модного, навіть сексуального», – розповів член команди ОНУ, студент ЕПФ Олександр Жмай.|
  Члени журі зазначили, що команда Одеського університету відзначилася особливою креативністю та почуттям гумору. Зусилля команди були винагороджені бронзовою медаллю.
  «У конкурсі були свої фаворити, ОНУ став «темною конячкою», – пояснила доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри журналістики Одеського університету Олена Іванова. Разом з доцентом ЕПФ к.ек.н. Валерієм Дюковим вона керувала командою ОНУ. – Третє місце для нас – це успіх. Одеський університет вже брав участь у цьому змаганні, але у складі, який включав кафедру журналістики – вперше».
  У VI міжнародному студентському конкурсі PR-проектів «Золотий компас» взяло участь близько 600 студентів із 45 вузів Білорусії, Казахстану, Росії та України.

Прес-служба ОНУ імені І.І. Мечникова

Версія для друку